Gazi işsizliğe isyan etti, parka çadır kurdu

1987 yılında Siirt’te askerlik görevini yaparken yaralanarak gazi olan Mehmet Altınkan, yıllardır süren istihdam mağduriyetine dikkat çekmek için Konya Kültürpark’ta çadır kurdu. Kamuya yerleştirilmediğini ve defalarca başvuru yapmasına rağmen sonuç alamadığını öne süren Altınkan, “Ne işim var ne de hakkım teslim ediliyor” diyerek isyan etti. GAZİLİK SONRASI SÜREN MAĞDURİYET 1987 yılında Siirt’te vatani görevini yaparken yaralanan ve 1990 yılında gazi olan Mehmet Altınkan, kamuya yerleştirilme sürecinde yaşanan aksaklıklar nedeniyle yıllardır işsiz olduğunu iddia etti. Defalarca başvuru yaptığını belirten Altınkan, istihdam hakkının verilmediğini söyledi. “EMEKLİLİĞİME İKİ YIL KALDI” Durumunun yıllardır çözülemediğini ifade eden Altınkan, “Emekliliğime iki yıl kaldı, ne işim var…